September

Nowe trendy muzyczne i wszystko co wydarzyło się w muzyce po 2000 roku...

Re: September

Postprzez Anna » Cz lip 24, 2014 08:22

Peters1984 napisał(a):
Anna napisał(a):A tu kolejna z ,,perełek,, z repertuaru September , tytuł ,,R.I.P.,, ale jaki wokal mocny :shock: akurat do głosnego słuchania , Petra ma mocny głos aż ciary w refrenie przechodzą :shock: :shock:
,,R.I.P.,,

Trudno takie coś nazwać wogóle perełko, mocno zajeżdża disco polo.

Disco polo :?: :shock: ten styl to euro dance :lol:
Anna
Autorytet
Autorytet
 
Posty: 3536
Dołączył(a): Pt lis 29, 2013 18:33

Postprzez » Cz lip 24, 2014 08:22

 

Re: September

Postprzez Peters1984 » Cz lip 24, 2014 12:21

Aranżacja nie różni się od Bayer Fulla. ;)
Peters1984
 

Re: September

Postprzez Anna » Pt lip 25, 2014 18:37

Jedna z pierwszych piosenek September :) mniej znana ale fajna , tylko klip mi się nie podoba :)
We can do it
Anna
Autorytet
Autorytet
 
Posty: 3536
Dołączył(a): Pt lis 29, 2013 18:33

Re: September

Postprzez Anna » N lip 27, 2014 16:11

A tu mniej znana piosenka,ale też ładna , jedna z moich ulubionych... :P http://www.youtube.com/watch?v=ZRxgLltyqGk
Anna
Autorytet
Autorytet
 
Posty: 3536
Dołączył(a): Pt lis 29, 2013 18:33

Re: September

Postprzez Anna » So sie 02, 2014 11:15

Tu mało znana piosenka September z poczatków kariery :) https://www.youtube.com/watch?v=iSSxy3-ZD5E
Anna
Autorytet
Autorytet
 
Posty: 3536
Dołączył(a): Pt lis 29, 2013 18:33

Re: September

Postprzez Anna » N sie 10, 2014 11:33

September w Szczecinie w 2007 roku , króciutki filmik nagrany przez kogoś z publiczności :) https://www.youtube.com/watch?v=xCDEVu0OmOs
Anna
Autorytet
Autorytet
 
Posty: 3536
Dołączył(a): Pt lis 29, 2013 18:33

Re: September

Postprzez Peters1984 » Pn wrz 29, 2014 17:53

September to cała masa perełek, ale te największe hity mi nie leżą za bardzo. Nie szaleję za nią. Ze starszych nagrań to takie proste disco (może niekoniecznie disco polo) "RIP", "Just An Ilusion". "Candy Love" i "Because I Love You". Ta najnowsza płyta jest fajna, a obecnie September nagrywa po szwedzku:
http://www.youtube.com/watch?v=nThT5DiauiU
Peters1984
 

Re: September

Postprzez Anna » Pn wrz 29, 2014 19:09

Peters1984 napisał(a):September to cała masa perełek, ale te największe hity mi nie leżą za bardzo. Nie szaleję za nią. Ze starszych nagrań to takie proste disco (może niekoniecznie disco polo) "RIP", "Just An Ilusion". "Candy Love" i "Because I Love You". Ta najnowsza płyta jest fajna, a obecnie September nagrywa po szwedzku:
http://www.youtube.com/watch?v=nThT5DiauiU

Zdecydowanie wolę ją w anglojęzycznym repertuarze :shock: dzieki za link :)
Anna
Autorytet
Autorytet
 
Posty: 3536
Dołączył(a): Pt lis 29, 2013 18:33

Re: September

Postprzez Peters1984 » Wt wrz 30, 2014 15:38

Mi się te kawałki akurat bardzo podobają. Już na "Love CPR" były szwedzkojęzyczne kawałki, wogóle to świetny język, którego w przyszłym roku chce się nauczyć. Cudownie brzmi w piosenkach. Co do September, to ona ma ładny głos ale ma coś w piosenkach, ze do największych kitów typu "Satelites". Te największe hity z "In Orbit" działają mi na nerwy. Ale potrafię coś dla siebie znaleźć, np: podoba mi się "It Doesn't Matter".

Do posłuchania:
September feat Schiller - "Breathe"
September - "Something's Goin' On
September - "Walk Alone"
September - "Hands Up"

O ile "In Orbit" jest raczej denny o tyle "Love CPR" wgniata w fotel. Genialne dzieło.
Peters1984
 

Re: September

Postprzez Anna » Wt wrz 30, 2014 19:57

Peters1984 napisał(a):Mi się te kawałki akurat bardzo podobają. Już na "Love CPR" były szwedzkojęzyczne kawałki, wogóle to świetny język, którego w przyszłym roku chce się nauczyć. Cudownie brzmi w piosenkach. Co do September, to ona ma ładny głos ale ma coś w piosenkach, ze do największych kitów typu "Satelites". Te największe hity z "In Orbit" działają mi na nerwy. Ale potrafię coś dla siebie znaleźć, np: podoba mi się "It Doesn't Matter".

Do posłuchania:
September feat Schiller - "Breathe"
September - "Something's Goin' On
September - "Walk Alone"
September - "Hands Up"

O ile "In Orbit" jest raczej denny o tyle "Love CPR" wgniata w fotel. Genialne dzieło.

Dziekuje za linki, ja bardzo lubię piosenkę ''Party in my Head'' , lekka radosna piosenka przy której chce się tańczyć :)
Anna
Autorytet
Autorytet
 
Posty: 3536
Dołączył(a): Pt lis 29, 2013 18:33

Postprzez » Wt wrz 30, 2014 19:57

 

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Muzyka trzeciego tysiąclecia



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron